Nej, varför försvann du så snabbt?

Helgen är slut. Nej nej nej, jag brukar inte bry mig så mycket om det är helg eller inte, men nu måste jag ju tänka uppsats dygnet runt. Blä! Ska på ett sätt bli intressant att se hur de kommer se ut när vi ska ta tag i själva uppsatsskrivandet på riktigt. Lyckades ju göra henne väldigt nöjd förra veckan med min metod. japp jag kan när jag vill:)

Men helgen då, gått snabbt måste jag säga. I fredags var de kalas hos Linnea, trävligt som bara den. Fick ju reunion med Jakob. Saknar honom. Kvällen hade lite roliga incidenter, stenen o Malin tror jag var mina topp två.

Lördagen. Umgänge med mamma, men tjuvlyssningen (eller han snacka så högt att man rättare sagt var tvungen att lyssna) på en "första gången jag träffar mina svärföräldrar"). Den killen borde tagit de lite lugnt, kanske andats nån gång o låtit nån annan säga nåt. Lite tystnad dör ingen av. Kvällen tillbringades hos Anne, Johan o mysgrisen Smilla. Du har rätt Anne, vi tyckte maten var god. Hihi o jag erkänner jag suger tonfisk på att föreställa en bilförsäljare, men ordstess that's my kind of game. Tog ju hem de hela då :P Yay!! Eftersom det igår var söndag, så gick ju bussarna dumt. Så vi promenera hem. Härligt tyckte iaf jag, lagom kallt. Sen att man skulle bli anmäld av en minderårig till polisen för att man inte ger honom cigg, det är ju alltid intressant.

Idag. Jobba. Som vanligt. Gick iofs ganska snabbt :) Haha vad otrevlig jag kan vara mot nykomlingar, första intrycket bra.. Hm de har jag inte riktigt fattat:P Kvällen gick lite i Halloween/skräck-tema. Filmkväll hemma hos Jimmy. Hostel, wow skum film men ganska intressant o bra. Dark water, japp där kom mitt vanliga skräckfilmsbeteende igång mera. Som Jimmy sa "tycker man filmen är dålig så kan man ju alltid kolla på Linda, blir de mer komedi över de" :) Sånt bjuder jag på :P

Ne, sova kanske. Ska upp imorn o föropponera/tipsa lite kursare. Sen är de... UPPSATS för hela slanten HOHOHO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback