Man kan inte få allt, jag har iaf fått känslan av stelhet :)

Denna långa o intensiva dag är till ända... Skönt!

Idag har de då pluggat i mååånga timmar, har inte fått nåt mail från min uppsatspartner så man kan ju hoppas att hon gilla de... Håll tummarna för mig! Sen iväg o träna, en ny tränar.. Suck vill ha tillbaka Milé. Vikarien var helt okej, men shit vad jag har ont i benen! Känner mig som stelopererade Agda 85:) Men jobbtimmarna gick la bra dem me, gick ganska fort faktiskt. Men nu e jag riktigt trött.

Men jag stör mig på att min uppsatspartner inte skickat nåt mail tillbaka, för nu måste jag gå upp tidigt för att se om det är några ändringar jag ska göra. Eftersom PM ska in kl 13 så har vi ju förmiddagen också. Men det hade varit skönt nu om jag vetat att allt var okej o vi inte behövde fixa med nåt imorn alls.. Aja, man kan inte få allt :)

Sov gott på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback