Inga ord = inget gjort = fel :)

Idag har jag verkligen tänkt uppsats sedan klockan nio imorse. Så nu lägger jag den på is tills imorn igen. Det är väl rimligt eller vad tycker ni? Ikväll är ju iofs inte någon tv-kväll alls, till skillnad på Hanna då :P Men nej, jag ska ta det softis ikväll, tror jag ska kolla lite Simpsons istället. Box två, yay!

Gav min kära uppsatspartner lite svar på tal idag när de kom till att arbeta. Bara för att jag inte sitter o berättar om varje timme hit eller jag sitter o ägnar mig åt uppsatsen så betyder de inte att jag inte gjort något. Så igår när hon då tyckte att det var lite fuskigt att jag tog en dag ledig, bet jag ifrån. Då hade jag visst suttit o arbetat med den, men det jag gjort hade inte resulterats i ord i en uppsats. Det tar dock lite tid o söka igenom databaser etc.. Aja, hon blev lite tyst iaf :D

Men som jag sa, slut med uppsats ikväll. Ska snart iväg till optikern. Sedan till jobbet o vänta på att Naman slutar så att vi kan gå o sparka o slå av oss lite! COMBAT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback