Hur många BK-arbetare krävs det för att sätta ihop en IKEA-möbel?

Helgen är slut o jag borde haft näsan i uppsatsen igen. Men idag tog jag ganska ledigt ifrån uppsatsen. Trots de har hela dagen varit uppbokad. Men snabbt gick den :)

Squash, tjalalalala vann ju då över Naman... Två gånger! Lite core på de o magen var mör som vanligt. Roligare pass idag än igår, men jobbigare. Sen hjälpte jag då till o städa idag igen. Vi var ju en del så man fick den del gjort. Väldigt fräsht måste jag säga att det blir! Hoppas ommålningen blir av snart också :)

Sen spontanåkte jag o Naman till IKEA. Köpte äntligen mitt nya soffbord. Kankse ska sätta ihop den nu :P Skulle ju då ha köpt nya överdrag till mina sittpaller, men ve o fasa de var slut! Klart den var, bara för att jag hade bestämt mig för o äntligen köpa dem...

Dagens fråga: Hur många BK-arbetare krävs det för att sätta ihop en IKEA-möbel?
Svar: Ja verkar iaf vara minst två personer, men för de mesta tre personer... Ibland nästan sju personer.. O snabbt gick de inte, fniss fniss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback