Hon kan fortfarande förvåna mig...

Update om uppsatsen:

Idag hade vi ännu en gång uppsatsseminarie, denna gång hade man kommit en bit o de skulle bli intressant att höra vad handledaren tyckte. Min uppsatspartner är som vanligt ganska rolig. Hon kläcker o funderar på grejer som liksom aldrig ens korsat mina tankar. Eller vad säger ni om Ja man märker ju att de är en del hemlighetsmakeri med uppsatsen. Man vill ju inte avslöja nåt för andra gruppen o ge dem tips. Hm vad kan vara så hemligt med en uppsats? Vi skriver ju inte om samma sak o hur man skriver en uppsats är väl inte hemligt? Sånt orkar man inte bry sig om, utan man nickar snällt o fnissar lite. Blev lite sur dock när hon kläcker att jag ju kan ändra grejerna imorgon efter att vi diskuterat de, eftersom hon då har suttit hela dagen idag o gått igenom vår uppsats. Hm hon har ju ingen susning om vad jag gjort på dagen, bara för att jag inte gjor samma sak så betyder de ju inte att jag inte gjort nåt!! O hon har ingen aning om vad jag tänkt sitta o göra nu ikväll... De som hon gjorde under dagen. Blä på henne! Iofs så kan jag gärna sitta o ändra när hon letar matrial, för hon e ju ändå lite skeptisk till grejer jag hittar o hon inte hunnit läsa igenom :D Hoho, finns de nån mer än jag som längtar till januari? Vår handledare hade inte så mycket vi skulle ändra på, han gav vettig feed back. O klart jag känner en viss triumf när han föreslåt ändringar i hennes teoridel o inte min mohahaha!!!

Annars lever livet helt okej. igår kväll satt jag o kolla på Lady & Lufsen o åt kanelbullar. Inte så dumt, det säger jag er. Eddie älskade Lady & Lufsen, han brukar aldrig uppmärksamma tvn alls men nu låg han större delen av filmen o kolla på den. Så jag funderar på att köpa Aristocats till honom i julklapp ;) Inte alls för att jag själv inte har den... :P

Nej nu ska jag se slutet av Extreme Home Make-Over o fälla en tår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback