Hög kakaohalt det blev de!

Brrr.. har fortfarande inte värmts upp efter min promenad hem. Efter UF föreläsningen ute på campus nu på kvällen så orkade jag inte vänta på att bussen skulle komma. Vart 13 minuter kvar o då skulle jag frusit ihjäl bara av väntan. Så hem bara på fötterna istället för hjul. Väl hemma väntade en stor orange katt i soffan. Halva soffan tog han upp. Men efter att man knölat ner sig själv o en filt så blev de riktigt myspysigt :)

Annars idag... Var hos frissan. Skulle ju då bli chokladbrun i skallen var det tänkt. Hm jag kanske hade tänkt mig 50 %-ig, men det blev mer en kakaohalt på 98 %. Men jag blev nöjd i vilket fall. Sällan jag blir jätte besviken på en hårfärg, alltid kul att testa nya saker :)

Ojoj, jag säger samma sak som jag nog sa förra onsdagen. Bönder jag säger då det.. inget för mig, men ack så skoj att se!

Nu är de Lost! Spännande värre ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback