Helg o jag bara njuter!

Nu är de då äntligen helg. Finns inte mycket jag längtar så mycket till som helgerna nu för tiden. Skönt att jag fick börja min helg skapligt tidigt idag iaf. Vi satt väl i tre timmar, sen var vi klara.  Så vid tolv kunde jag susa in till stan, laga mig en god sallad till lunch o sedan dra på lite discoshopping. Hittade faktiskt en boa, på BR. Hitta faktiskt en topp åt mig själv som jag invigde nu på kvällen, kände mig jättesnygg :P

Efter shoppingen bar de av för lite stayling av mamsen. Måste säga att hon blev allt en riktig discoqueen o ännu bättre blev de när jag övertyga henne om att hon INTE skulle stoppa in toppen. Mitt argument att hon fick en butt big as a house annars gick hem :D

Kvällen, middag på NH. Sååååå gott! Hjort, mums! Gillar verkligen NH, god mat, trevlig personal o bra priser. Så efter en trevlig middag bar de av till ett soffhörn o ett par drinkar. Mycket roliga iakttagelser av folk, många brynjor, korta shorts och sommarskor :)

Efter Hanna dragit till bättre (?) ställen, hemåt, tog jag o Anne oss en tripp till Platens. Kul musik, men de lät ju likadant hela tiden vi var där... Men de hindrade inte mig från att driva med folk, jag är hemsk. Tur attjag gr de i smyg iaf :)

Ne sovtajm, imorn är de mamsendag som gäller. Konsert med Annes kör, hoppas alla kommer nu kl 16 i Domkyrkan. Be there or die ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback