Fjäderboa?

Jaa vad ska man säga? Ska man skratta eller gråta? Dokusåpan om min uppsats bara går vidare o nya saker piggar upp den varje dag. Dagens händelse var nog de intressantaste hittills, ni som hört den håller nog med :)

Tog en pluggfridag idag, eller nästa helt pluggfri iaf. Blev bara lite på förmiddagen o på kvällen. Kändes skönt, men då får de bli mer intensivt imorn...

Istället träffa jag Jimmy för att köra lite squash. Första gången. Var hur skoj som helst! Först kände jag mig verkligen sämre än sämst. Jimmy ledde väl med 15-2 eller nåt. Men så sket vi i poäng för vi orka inte hålla koll o då gick de bättre. Tror de mest hade o göra med att man fick in tekniken lite. Jag erkänner Jimmy var betydligt bättre, men jag kände att jag gick därifrån o allt gett Jimmy en bra match :) Snart igen hoppas jag!

Dags för lunch. Vi har sedan tidigare kollat in att de har en husmanskostbuffé på Plaza. Hm bra idé, men ne jag kommer nog inte gå dit fler ggr. Jag gillar mer smak :)

Möte på jobbet o lite kontorsgöra. Smärtfritt.

Stan med mamma. Lite letning efter discogrejer. Tror jag bestämt vad jag ska stayla henne i, men nu är frågan vart får man tag på en fjäderboa så här års? Är ju mer inne runt nyår. Nån som har nåt tips? Sen fick jag av min mamma höra att jag skaffat mig en mer vuxen klädstil senaste tiden. Är de sant?

Hann även med lite Karlträff, kort men trevlig. Känns som uppsatsen tar väldigt stor del av min tid, men jag ska försöka inte försumma resten av mitt liv. I vilket fall så bio. World Trade Center. Inte så dum.

Insåg igår att jag blir lite nervös när jag befinner mig på en plats med en tant med rullator. Blir liksom nervös att de ska falla ihop. Känner inte att jag är lika heroisk som Anne:)

Nej, sova nästa. Har bara torsdagen o fredag förmiddag. Sen har jag en massa roliga saker inplanerade. Känner att jag nu längtar efter helgerna nåt enormt, för då kan jag ha ett liv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback