Farligt, farligt men härligt, härligt :P

Jag säger då det.. personalfester är farliga! Men skoj det har man :)

Efter en härlig förfest på The BK Lounge övervåning med ett antal mer eller mindre goda drinkar, vissa starkare än andra :P, drog vi till ett anat hang out, Maxim. Men jag måste nog säga att the pre-party var de roligaste :) Att ta det "lugnt" en kväll som igår det är svårt.. Det fick de flesta erfara. Finns nog inte bara en eller två som är seg idag...

Själv vaknade jag tidig o tog en dusch, e trött som bara den just nu o kommer nog ta en tuppis inom kort... Men tyckte de var jobbigt att ligga kvar i sängen när jag var pigg.. Då är de bättre att gå upp o sen slumra till en stund i den trevliga soffan :)

Ska plugga lite sen då, skriva lite.. men det blir ett senare problem.

Take care my friends i bakfylledimman!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Dimman börjar klarna nu:)

2006-11-15 @ 19:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback