Ett års väntan nu då..

Jao då var jag då hos farbror doktorn idag då.. Överläkaren, good shit så att säga :P Inte gjorde han så mycket, klämde lite på magen o sa att jag ska opereras. Skönt måste jag säga tills han sa när... inom ett år(!!!). Jaha bara att glömma gurka mm tills dess då. Nån som vill fira med en dubbelgurka till nästa jul? :D

Tog dagen ledigt idag från uppsatsen. Ganska skönt måste jag säga. Tyvärr leder det ju till att jag de två närmaste dagarna får se till att producera lite. Känns inte så hemskt ändå, tänker på Hanna som måste göra samma sak. Vet att även Anne sitter o tragglar med sin uppsats... Visst ska de bli skönt med jullov!

Btw kommer få ny portkod den första december. Säg till om nån vill komma på besök :P

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det blir tzatziki istället för rödbetssallad nästa jul:)

2006-11-29 @ 19:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback