Discodiva, det ska hon allt bli:P

Klapp på axeln det tycker jag allt jag förtjänar idag :)

Åkte även idag ut till campus för att träffa min uppsatspartner. Min relation känns bra till henne, säger ifrån om jag tycker jag får göra extra saker pga hennes perfektionism men gör saker som ska göras o gör de riktigt bra. Att hon har lite svårt att erkänna det är väl en annan femma :P

Efter att vi suttit o diskuterat ett par timmar (intressant btw att hon kan få en liten grej att bli sååå jobbig, var faktiskt hon som föreslog de o jag tyckte väl jaja blir ju lite krångligare men visst...) så bröt vi upp. Jag begav mig inåt stan igen. Gick jag hem? Nope faktiskt inte, satte mig på bibblan inne i stan o plugga ett par timmar även där. Upptäckte hur skönt det var o effektivt! Ska allt ta mig själv i örat o släpa mig dit flera dagr under denna uppsatsperiod.

Väl hemma var jag utsvulten, men efter en ganska sen lunch o lite Eddiemys så var jag redo igen. Ringde veterinären för att kolla med vaccinationer. Kunde komma drop in så det får jag se till o fixa nästa vecka typ. Sen gick jag ner till optikern, ska ju skaffa nya brills då. Boka synundersökning o knalla vidare. Squashcentret nästa. Boka platser till mig o Jimmy för lite spel imorn, ska bli så grymt skoj skoj skoj!!!

Nu så sitter jag hemma hos mor min, har lämnat lite kläder här. Sitter o väntar på att Hanna ska ringa så vi kan åka o handla. Sen är de combat som gäller, jippi! Senare ikväll blir det ev lite discosnack med mamsen. Hon ska på nån fest på fredag där temat är disco. Haha, ska bli skoj att få spöka ut henne lite. Nån som har nåt bra tips på utklädnad? Glöm inte att det är min mamma, så nej jag tänker inte sätta på henne några 30 cm platåpjuks :P

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Moomin

Nåt glittrigt! Hon har ju mkt svart så kanske svarta byxor kombinerat med nåt glittrigt? Du kan hjälpa till med en glittrig make-up. Fjäderboa? Stora roliga örhängen?

2006-11-07 @ 18:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback