Yesterday, Today...

Yesterday:

Jobba på dagen, mycket mycket folk! Finns inte så mycket mer o säga :)
När jag kom hem så mötes jag av en massa kartonger i minn trapp, Sanna som inte riktigt visste vad hon skulle göra av dem. Så nu står de i mitt förråd...
Sen var det ju meningen att vi skulle köra en lite "last night spontanfest", hon o jag. Men problemet flyttstädning fanns kvar, Sanna var inte klar. Så hon drog dit o jag satt hemma. Efter nån timme drog jag också dit o hjälpte till så vi iaf kunde göra nåt skoj ihop under kvällen/natten. Jobbigt o flyttstäda, finns väldigt mkt som kan städas!! Hehe när vi var klara så trodde folk att vi skulle "trasha" en fest... Eller så såg vi desperata ut haha. När klockan var typ 12 så var vi hemma hos mig igen o iordningfixade, så vi drog ner till stan för lite mat. Sanna ville ner på Platens en last tajm, så de gjorde vi. Trevligt o vara typ nykter o kolla på folk haha... Najs evening!

But today is a new day...

Today:

Ska iväg o jobba snart, väntar på Sanna som ska hämta lite grejer innan hon åker till Gbg. Going to miss you k2p, very much. Men du får komma o hänga hr i Lkpg lite i sommar o så kommer jag o hälsar på dig i Gbg! Efter jobbet ska jag till Ikano en sväng med mamma. Undra hur länge de har öppet, men IKEA har öppet till 20 iaf så då borde ju hela Ikano ha det också. Ska handla lite träningskläder... Ikväll ska jag bara vara hemma. Ska bli skönt, bara kolla på film o softa typ.. Hm, hela kylen är ju full ha saker så jag får nog äta nåt där, fastän det hade varit gott med sushi! En annan dag..

Ska vi leka ikväll då? Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback