Vin är ju också vätska, glöm inte dricka en dag som denna ;)

Hm hur kunde jag ens tvivla imorse på att de skulle bli varmt idag? Känns som det varit varmare idag till och med! Var ju då på Make Up Store idag, riktigt nöjd blev jag. Hoppas nu bara att jag kan göra lika snyggt själv. Sen skulle de då promeneras till capus. Trodde ju Naman skulle följa med, men icke sa Nicke. Blev Hanna (min gamle promenadbuddy) o jag, haha som vanligt tänkte jag säga :D          
Men Hanna funkar utmärkt, absolut inte det jag försöker säga..

Strosa runt lite på stan efter promenad, fast det enda vi egentligen ville var att sitta ner med något kallt o dricka. Får inte glömma att jag ska göra de, brukar vara ganska bra på att glömma sånt. Hm aja, jag har ju vin jag ska dricka ikväll... Får väl se till att fixa vätskebalansen då ;)

Nu är jag trött, skulle faktiskt gärna ta mig en tupplur... Men tror bara jag skulle blir tröttare. Hm jag är konstig. Jag menar de flesta brukar blir tröttare när de är mörkt o kallt (hm inga namn nämnda, men det har ju varit din ursäkt hela vintern ;) Så känn dig träffad haha), jag är tvärtom. Senaste dagarna har jag varit hur trött som helst på eftermiddagarna. Solen o värmen gör mig ju sleepy.

Hehe vet ni vad jag lyckades med nyss då? Plocka isär tangentbordet, eller mellanslagknappen. O sen var de lite klurigt att få ihop den, men nu sitter den där så fint :P

Nej man kanske skulle ta sig en liten snabbdusch, kan vara skönt. Svalkas lite... Hanna kommer om en timme, ta oss ett glas vin innan vi drar till Tessan. Kommer ett stort gäng med bekanta ikväll, mkt skoj! Mitt mål ikväll är nog att få Fredrik o dansa, haha kan bli klurigt... But it isn't over until the bla bla bla..

Imorrn är en speciell dag, o jag har en surprise :P Jaja jag vet att du inte vill.. men... PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback