Vill tro på att kärleken övervinner allt..

Jag gillar verkligen inte fåglar, får panik av dem. Måste ärvt detta beteende av min mamma för hon satt o våndades, på bänken i väntan på bussen, lika mycket som jag. Nej, kommer nog aldrig förstå personer som vill ha en fågel som husdjur!

Mamma o jag var ute i Tornby efter jag hade jobbat. Mamma skulle kolla på skor o träningsbyxor. Försökte vad allt jag var värld att mamma skulle prova ett par converse, men nope, så cool är hon inte hehe. Men de hon köpte var helt okej, inte min stil riktigt men som sagt helt okej. Rosa o svarta :P Träningsbrallor hitta hon inga, o inte jag heller.. Men jag tror jag ska köpa de gröna, har faktiskt suktat efter dem i ett halv år nu!!

Sen lärda jag min mamma hur självscanningsapparaten fungere på ICA Maxi. Hehe hon var helt fascinerad o tyckte att det var ju hur smidigt som helst. Jo jag håller med! När jag blir stor o ska åka o storhandla på riktigt, då ska jag alltid självscanna o fylla hela kundvagnen, jag ska skriva inköpslistor o planera veckans måltider...

Okej, jag är nervös. Nu har jag lovat att följa med Jimmy på Silent Hill när den har premiär, är redan vääldigt nervös. Usch usch, vill ju se den men kommer vara rädd.. När jag ser den. Idag var jag ju nervös när jag satt o kolla på Criminal Minds ju! Men verkar som det blir lite Da Vinci kod i veckan på bio, trevligt trevligt..

Usch, kärleken kan verkligen vara orättvis. För jag tror det är kärlek o ingen vänskap, vad som än sägs om det.. Jag håller tummarna, för vissa människor känns som de bara är menade för varandra! Jag ser saknaden, mtt råd är att våga!

Håll tummarna med mig för kärleken... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback