Vilken härlig dag!

Vilken härlig dag! Är faktiskt dagar som dessa som får en att klara av de pissiga dagarna. Sanna o jag tog oss en promenad i solen upp till LiU. Jag hade kjol :P Viserligen den kjolen som har en tendens att blåsa upp, var nära att jag senare på eftermidagen visa hela härligheten för Stora torget haha...

På vägen upp till LiU så kom Alexandra, så efter de fixat med LiU-korten så satte vi oss på C-fikets uteservering med en macka o dricka. Till efterrätt blev det att dela på en muffins med mandelmassa, grymt go :)

På vägen hem ringde Hanna, tror hon var lite avis på min hellediga dag.. Tycker lite synd om henne faktiskt som har sin uppsats o kämpa med. Men jag har ju min i höst så, passa på o njuta nu! När man kan... Så vi träffades o gick runt på leggins jakt, hittade ett par jättefina. Annars köpte jag bara lite smågrejer, nya hörlurar så jag har nåt o lyssna på när jag åker bussen hem på söndag. Sen hittade jag då ett par Cheap monday jeans. Ska nog köpa dem. Trots Hannas chockade OJ när hon öppnade provhyttsdörren. Men hon övertyga mig att de var för att hon inte är van att se mig i tighta jeans, inte att de satt fult. Får väl tro henne då :D

Ah, sen fick vi kondomer. Måste säga att jag tycker det är bra att RFSU står på torget o delar ut sådana! Själva kondomen var inte så intressant, jordgubbssmak iofs haha, men man fick den i ett etui. Som ett busskortsfodral, mycket fin :)

Sen ringde Lina E o undra va vi skulle göra, när jag sa att vi skulle iväg o käka nånstans så ville hon med. Sedan träffade vi på Jimmy, Andreas o Jonas. Efter mycket om o men fick vi med dom, så vi satte oss på O'learys. Mums vilken god Ceasarsallad jag åt! Mums mums mums säger jag bara.

Några utav dem skulle iväg på fest o sedan ut, men jag orkade inte så jag gick hem. Måste städa lite, Syrran ville se min lägenhet imorrn o hälsa på Eddie. O sen orkar jag inte vara bakis när de kommer på besök...

Du betyder så mycket... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback