Välkommen till "Kasta skit på plugget"-jouren, vad kan jag hjälpa till med? ;)

Ojoj, man ska ju inte följa med Mia på Pump första ggn. Shit tjejen vilka vikter du lägger på :D Tur att jag inte bryr mig o ska tävla o måste ha samma.. Tog nog ganska bra, ville köra lite lugnt för att testa passet. Men nu kan jag de o kan lägga på lite.. Men några 20 kg på benen, det får nog dröjas med ett tag Mia ;) Men definitivt att vi tränar ihop igen!!

Okej erkänner, inte pluggat mycket idag... Men hunnit med lite annat, hm okej nej det har jag väl inte.. Men jag vet hur soffan känns att sitta på :P Även sova i, okej idag kan ni fått kalla mig för latmask för jag har varit de! O sen får man ju inte glömma att jag haft jour på "Kasta skit på plugget" hehe...

Hm har insett en grej, denna vecka har jag ätit två mål hemlagad mat per dag. Gosh vilken kostnad. Var ju mycket billigare när jag glömde bort o äta o sånt ju! Måste handla, men orkade inte idag. Morgondagens projekt...

Sen måste jag ju berätta vd jag lyckas med. Har hela dagen hört från mobilen att det varit dåligt med batteri i den, men inte orkat sätta den på laddning. När jag ska få tag på Mia för att höra när vi ska träffas på gymmet så dör den helt. What to do? Leta efter laddaren, hittar den inte efter typ 40 min riner jag till Hanna, men hon är ute på Alfonspromenad. Så jag leta vidaren, måste ju få tag på Mias nummer. Då man inser att msn inte är så hemskt, för där kom Mia så jag fick tag på henne i vilket fall. Sen hittade jag faktiskt min laddare också, så nu funkar den igen :D

Imorrn ska det tydligen drickas öl, fast tvivlar på att de vill sitta på en uteservering :D har inte besstämt mig om jag ska med, kanske siter o softar en stund. Men öl är inget behov... Ska träna innan o hade funderingar på att hänga hemma hos mamma en stund efter de. Aja, får väl se om jag vill vara lite social... Lugn kväll i vilket fall, ska jobba hela lördagen känns det som. Blääää!

När ska vi kramas då? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback