Vädret grått, mitt humör grått...

Usch grått väder gör mig inget gott, späder bara på alla andra olyckor runt omkring en liksom.. Blä!

O så är jag hungrig, väldigt hungrig. Men känner ingen aptit, måste komma på nåt bra man kan äta. För jag vet att det inte blir bra om jag inte äter, jobbigt det där med ätning. Nödvändigt ont! Ska bli skönt att få gå på den där röntgen så jag får reda på vad orsaken är, så vet man vad som ev kan göras åt de. Men de kommer säkert inte hitta något o så kommer jag få gå omkring o vänta som vanligt, inte roligt...

Hm nån som märker att mitt humör inte är på topp? Tror de kommer bli betydligt bättre när jag kommer ut lite, o kommer på nåt att äta. Möte på jobbet idag, sen ska det hängas lite med Jimmy innan bion ikväll. Nej jag har inte läst boken o kommer säkert tycka att filmen är bra för de verkar alla som inte läst boken tyckt. Men men jag tycker mest det är mysigt att gå på bio med mina vänner o vara lite social. Alla har så mycket o göra nu vid terminssluten så det ska bli skoj att hinna umgås lite. Själv har jag sommarlov nu, eller vad man ska säga. Har iaf lov fram till den 12e juni när mina sommarkurser börjar. Längtar faktiskt, ska bli skoj att bli kursare med Anne, lära sig lite om datorer osv.

Vill göra något skoj i helgen, men alla verkar vara upptagna redan. Iofs är jag också det, har lovat att gå på Filbytergallerianfest. Vi på BK dyker aldrig upp på såna, men kan ju bli skoj haha...

Nej, nu vill mobilbatteriet ha lite mat o även jag..

Jag vet att jag kommer först, det är lugnt ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback