Väder o kläder...

Godmorgon mina vänner, o vilken fin sådan...

Har varit uppe med tuppen, ja för 7.30 är uppe med tuppen! O därmed basta, kom inte o säg att jag sover bort mina dagar! Dagen ska börjas med lite jobb som vanligt, gör jag nån nytta idag iaf. Efter jobbet kommer Hanna o vi ska njuta lite av vädret, kanske ta sig en glass :P Njuta av lite kvällsmat på nån uteservering även ikväll. Japp, jag älskar uteservering. Sedan älskar jag att slippa laga mat också :D

Just nu är jag inne i valet o kvalet mellan kläder o väder. Jag ska förklara...
Varje år när vår går över till sommar har jag lite ångest för vad jag ska ha på mig. Tittar man ut idag så är det praktiskt taget sommarvärme, o skulle jag ha kjol på mig skulle ingen slå mig. Men det känns så konstigt. Att från en dag till en annan gå från jeans o jacka till kjol o linne. Men jag ska nog ha kjol idag, för det är ju faktiskt fint väder.. Men samtidigt känns det som jag ska ta med mig ett par jeans för de kanske blir kallt. Hm  vilka funderingar..

Ikväll måste jag nog dammsuga lite, syrran ville komma förbi en sväng imorrn o kolla på lägenheten o Eddie. O sen åker vi då t Sthlm på kvällen. Skoj skoj!!

Nej nu ska jag fixa mig iordning så jag hinner strosa lite innan jobbet...

Sover mycket? Är trött? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback