Upptäckt!

Jag har upptäckt en grej om mig själv..

Själv är jag ganska slarvig av mig, kan glömma diska o sånt... Men i sällskap med andra är jag tvärtom! Märkte jag lite när Sanna bodde här de två dagarna, som gick väääldigt snabbt! Men typ när vi hade ätit så plockade  jag undan o sedan diskade upp, kändes liksom okej. O tänker jag tillbaka på vissa perioder i mitt liv så har jag varit likadan. Hm okej Anne, när vi bodde ihop var jag inte jämt så haha.

Sen har jag också märkt att man har vissa rutiner, rutiner som man gärna inte ruckar på. Kommer det någon främmande o gör något på ett annat sätt är det nåt som stör mig. Intressant när man upptäcker dessa saker. För de mesta bryr jag mig inte, men ibland kan faktiskt denna ändring gnaga inom mig o störa mig något enormt. Sedan kan man fråga sig om detta är en grej i början, att man sedan när man vuxit ihop ändrar sig. Kan ju bara kolla på mig o Anne, vi var ganska lika, lika bekväma eller nåt hihi.. Så ens beteende kanske påverkas ganska mycket av andra..

Mm, alltid lika skoj när man kommer på saker om än själv...

Hur är du? Hur skulle jag bli? Hihihi ♥

Kommentarer
Postat av: mlisan

Tack för tipset, men det har jag redan kollat. Och tar man fullt bidrag+lån så får man inget bostadsbidrag heller.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback