Traditionen är igång igen :)

Sitter man här och väntar... Naman o Malle är sena! Hm undra när de kommer?!? Aja, jag har ingen bråttska alls, är ju fredag o planerna för dagen är softa... Ska ner o träffa folket vid 19 typ, den årliga traditionen om att varje fredag (var 3e alltså..) som Jimmy jobbar till 19 på fredags så träffas vi efteråt o sätter oss nånstans. Tvivlar p åatt vädret ska spricka upp, så uteservering hoppar jag nog :) Är typ pank så dricka mycket har jag inte en tanke på, plus då att jag ska köra hela Susannes skift imorrn.. Gah 10 timmar, det är en del de!!! Men nu drar traditionen om soft var tredje fredag igång igen, brukar göra det framåt sommaren...

Idag har jag bara softat. Du fick mig väldigt nyfiken på hansoprojektet så där har jag undersökt en del. Fast jag tror tyvärr inte jag kommit längre än dig:) Men mycket saker man blir helt knäpp på, så många frågetecken! Vi får undersöka vidare, men jag är fast in the Lost mystery!

Kollade på Askungen också, så fint så romantisk. Jag vill också hitta min prins o leva lycklig i alla mina dar :)

Intelligens är faktiskt sexigt ;) ♥

PS Nu är de påväg, så då bär det av mot IKEA eller vart de var vi skulle. Skulle kolla på nån bil.. Haha mycket intressant att jag ska med, vad kan jag bidra med? Tycka färgen är snygg kanske hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback