Strååååålande :D

Idag la jag allt pluggande på hyllan, kändes bra. Men imorrn är det tänkt att hårdköra lite med den... Har i stort sätt hela dagen ledig. Bara träna lite BodyPump med Mia, hm måste kolla med henne vilket av passen vi skulle träna det på dagen eller det på kvällen, upptäckte idag att det var två...

Idag träffa jag då Björn, mycket trevlig kille måste jag säga som gillade ordet strååålande :) Satt bara o snacka en stund, skulle träffas nästa vecka igen när han lagt upp ett program. Så jag blev klar typ 40 min innan Naman skulle komma, så jag satte mig o cykla o gick typ en halvtimme innan han hann komma. Sen gick vi en stund till o gick ner i gymmet. Måste erkänna att jag tyckt stora gymmet vanligtvis varit lite läskig, är ju nästan bara en massa biffkillar där bland alla hantlar. Men idag när det var lite lugnare så såg jag att det var många maskiner som även jag brukar köra.. Aja kommer nog våga mig dit oftare. Beror lite på hur mitt schema läggs upp...

Efter träning o dusch bar det av för att införskaffa mat, bulgursallad på Café & Kök. God, men det slår inte Wayne's. Mötet gjorde mig arg, var nära att jag sa upp mig, kände att all motivation för jobbet försvann. Men får väl se vad som händer, men den planen Kostas hade gjorde att jag tycker det skulle kännas meningslöst att jobba, får inte utnyttja min kompetens! Men men, verkar som sagt som han insåg att hans plan inte var så klyftig...

Hanna kom o hämta mig, köpte med oss lite grejer från Lucullus till kvällsmat. Lasagne.. Gosh idag har jag ätit ordentligt jag, hm men det är mkt tack vare träningen. Faktiskt ett av skälen till att jag tränar, mina matvanor blir bättre o framförallt jag äter. (Så nu får allt DU också bli lika duktig :P) Vi satt o kolla på Kingdom Hospital som jag har alla avsnitt av, tack Fredrik. Hann väl kolla tre avsnitt o det är lite spännande faktiskt. Sen fick Hanna dra hem, eller hon gick frivilligt, för jag skulle kolla på Lost. Hm har jag förstått det rätt så var de sista för säsongen... Så ni menar att jag måste vänta tills efter sommaren för att se nästa? Blä, me not like!

Idag har jag varit duktig o druckit massa vatten, så huvudvärken är inte här än iaf :)

Kommer vi ha nåt att snacka om nu när det var säsongsavslutning ;) Hihi jag tror de.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback