Som en smäck!

Japp japp.. träningsvärken sitter som en smäck där i magen, så trevligt.. eller inte! Men men sånt man får ta, jag kan faktiskt röra mig iaf, får se det som positivt haha. Idag ska det dansas, ska bli riktigt skoj! Jag gillar danspass...

Är lite sömnig, tror jag somnade halv fyra inatt. Låg o läste, det var trevligt. Saken var att jag vakna klarvaken klockan sex, men insåg att det funkar inte om jag går upp då så jag sov vidare till tio typ. Fick ett lite panikuppvaknade eftersom jag igår bytte alarmsignal på mobilen, denna var hemsk måste jag säga. Bytte snabbt tillbaka :)

Aaah fick precis posten, guess what, jag har fått en kallelse till röntgen. Ultraljud av buk, intressant... Får se om de hittar nåt, men känns faktiskt lite skönt att kolla upp de. Måste säga att jag blev välditg förvånad när kallelsen damp ner..

Idag ska jag inte plugga allt för mycket. Har gjort det lite nu under morgonen, men tror jag ska ge mig snart. Hanna o jag ska köra en liten softis o sen ska jag träna... Har lite sushicraving! Men det blir nog inte idag, får se vad som händer..

Nej, frukost kanske?

Nöjd nu? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback