Skoj att dansa!

Åh vilket kul pass det var! Okej att jag inte hängde med på alla snurr hit o alla armar dit, men jag tyckte jag klarade mig skaplig för att vara första gången på det passet. Ett pass jag gärna går på fler gånger, skoj skoj! Hihi Naman såg ganska söt ut då han för de mesta var mer lost än mig... Träffa Mia efter hennes pass o innan mitt, så nu har jag bevis på att hon faktiskt tränar där o inte bara skojat om de :D Vi ska nog träna ihop på torsdag, kul! Imorrn ska jag dit o träffa den personliga tränaren Björn, hehe jag kommer känna mig som en liten svag myra...

Annars har jag bara softat idag, lite plugg men mycket soft. O jag har inte ett dugg dåligt samvete :) Ska väl plugga lite ikväll, för imorrn hinner jag nog inte så mycket. Läste på Hannas blogg att hon hade tänkt o kommao våldgästa mig ett tag, hihi men det är bra Hanna att du inser att kl 21 ska du vara väck för då är de Lost :) Hm ska väl se till o dubbelkolla de, de har ju lurat mig inte bara en gång på mitt onsdagsnöje :( Så Hanna sure kom förbi du, du kan ju få äta lite korv också om du är sugen ;) Hehe eller inte!

Annars har jag på kvällen lagat mat, lyckats hälla en massa matlagningsgrädde på mina nyduschade ben.. Hm tänkte skrivit nyduschade kropp men det lät lite skumt haha... Halvtittat lite på filmen Snygg, sexig singel. Lite weird film måste jag säga, o jag tror inte rikitigt på allt som sägs. Men så har ju min mamma lärt mig att man inte ska tro på allt som sägs på tvn ;)

Du är söt o jag hoppas snart du kan få lite lugn o ro :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback