Segare än råttan!

Japp jag är redan hemma.. Kom faktiskt hem redan inatt, men då kunde jag inte göra ännat än gå o lägga mig på en gång. Mamma var ju nänligen hemma hos mig, hon skulle hänga med Eddie lite. Vilket nu då egentligen inte var nädvändigt eftersom jag kom hem, men jag kunde ju inte riktigt slänga ut mamsen vid halv 3 på natten så jag intog snällt soffan. Sov rikitigt gott i den, trots att den är ganska liten :P

Så varför åkte vi mitt i natten? Var det så tråkigt? Njae inte riktigt, mer att festen dog av lite.. Var en av de andra bilarna som åkte hem o den som var kvar har ett gäng som har en tendens att vilja synas mest o högst på alla fester. Jag tyckte iofs att hela festen redan från början hade lite efterfestvarning... Inget fel på efterfest absolut inte de jag menar.. Jag hade en väldigt trevlig kväll!!

Var ganska soft, jag drack väl lite vin men kände knappt av de. Ägna en del av kvällen åt frågesport o korsord. Kan inte göra annat än gilla korsord, helst om man är ett litet gäng som sitter ihop. Maten blev supermumsig, kan grillat bli annat?

Nu är jag lite seg, men dagens planer är ganska softa. Eller iofs så vet jag inte hur säkra planerna är, vet mera att de är lite svävande. Men ev så blir det lite fika hos Lina o Richard på eftermiddagen, Elin o jag som ska dit. Ikväll kanske Hanna o jag jag ska till Anne o Johan en sväng.. Fast skulle vara skönt att sova en stund till, är väldigt gäspig!!

Ska vi kolla på eld ihop nästa år? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback