Så härligt...

Ojoj, här har ni en som kommer ha träningsvärk i magen imorgon. Har jag inte de så kommer jag bli väldigt förvånad. Var på mitt första träningspass på World Class idag, så nu är jag fast där... Naman o jag börja med lite kondition i den avdelening innan vi skulle in på ett core pass. Och jag säger då de, jag har gått på många corepass men detta var nog de tuffaste! Var ett helt nytt pass men jag ät inte den som ger mig efter en gång, nu vet jag vad som gäller :D Imorrn ska vi prova på ett annat pass, dansa lite. Hihi ska bli skoj att se Naman dansa... Så skönt att vara igång igen. Märker också att de är flera som gärna har med mig när de tränar, gött gött! Bara o säga till, jag är för de mesta inget svår att få med på ett träningspass eller två :P

Annars har dagen mest tillbringats i böckernas värld eller vid datorn. Lagt upp strukturen för mitt arbete, börjat skriva lite o läst en del.. Känns som jag har det hela under kontroll. Hann även med att göra en snabbis"Hanna" i soffan på eftermiddagen o läsa lite skojläsning också :)

Nu är planerna för vår kryssning i full gång, ska nog försöka boka ganska snart faktiskt vore trist om hytterna tar slut... Skoj med liten minisemester. Träffa folk o dricka drinkar :P

Hm nej kanske skulle ta sig nåt o äta, har typ glömt bort att göra det idag... Åh nu kommer jag få skit för detta uttalande jag vet!

Så nu kan vi svettas ihop ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback