Paj mitt i natten :P

Var det då kära Jesus flygfärd idag då? Hur påverkar det mig? Inte mycket faktiskt förutom att vi har öppet  kortare än vanligt. Men ojoj vad folk skulle äta när vi väl hade öppet. Man kunde tro att vissa inte ätit på flera dagar! Här var det inte en enkel Whopper som gällde, minst dubbel skulle det vara. Men gärna tripper, hm kan man tolka de som att många festa igår o lite bakishungriga idag hihi...

Nu har jag fått min tillfälliga inneboende också. Trevligt :) Var skoj att laga mat ihop o sånt igen... Faktiskt sånt man saknar med att bo själv. Kommer ihåg min tid i olika kollektiv. Att gå o handla ihop, få för sig att göra en rabarberpaj mitt i natten... Precis när jag skriver de så säger Sanna Ne jag tror jag ska gå o göra pajen, vi köpte nämnligen ingredienserna till den men frågan var om hon skulle orka göra den ikväll eller om vi sparade den till imorgon, Jag gjorde nämnligen maten så hon skulle göra pajen hade vi sagt.. Mums med paj!!

Kvällen ägnades annars åt lite Astrid Lindgren, Ronja Rövardotter. Fin film så kan ses om och om igen. Kan inte säga annat än att jag älskar deras "grälkonversationer", eller vad sägs som Dra åt pipsvängen osv. Sen sa det ett intressant ord AVEDONK, någon som vet vad de betyder? Förklaring önskas tack :)

Sitter o funderar på om du är upprörd... Vill inte att du ska vara de, hoppas vi hörs ikväll så du kan stilla min oro... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback