Övervinner allt?

Oj oj oj.. jag har ätit för många delicatobollar. Mår ju illa nu :( Varför ska de vara så goda? Får ju skylla mig själv, eller så ska jag skylla på tillverkaren som gör dom för goda, mm japp det ska jag. För jag gör ju själv inga fel! Hihi...

Soft dag idag. Det mest anträngande var nog när jag var och handlade, så opsidäjsi jag har mycket mat i min kyl för att vara mig då. Jag o Anne hitta faktiskt riktigt söta babykläder, finns en del faktiskt. Sen är ju de där, hur viktigt är färgen? Kan en kille ha rosa? Vi funderade ett tag på att köpa nåt rosa o se hur de reagera o se om de använde de... Skulle ni kunna de? Jag kommer ihåg att jag hade mycket rött.(eller kommer ihåg, ehh njae har sett bilder..) När mamma flyttade så hittade jag faktiskt en kartong med lite av mina gamla kläder, måste säga att visa grejer var riktig tuffa. Hade en svart lite typ nitjacka, så min unge han eller hon kommer bli tuff ;)

Ägnade någa timmar på kontoret också, skönt då är de gjort. Är bara mötet imorrn. Fixa lite med semestrar o sånt, hoppas nu bara att folk kan skriva in lite. De är väldigt dåliga med det måste jag säga! Jaja, inte mitt bekymmer. Jag ska ju faktiskt inte hänga så mkt på BK i sommar hade jag tänkt :P Hoppas jag kan vara duktig o följa det nu bara...

Kvällen satt jag i valet o kvalet om vad som skulle ses på tv. Att bli som Hanna blir jag inte att tisdagar är min tvdag, tvärtom. Var antingen Uppdrag granskning (verkade intressant faktiskt) eller Äntligen hemma. Valet blev faktiskt Äntligen hemma, fast med ett halvt öga. Gillar inredningprogram, blir inspirerad. Efter de så satte jag på Robin Hood, jodaladihoo... Kärleken övervinner allt. Tror ni på de?

Har gjort en grej som jag märkte blev ganska bra bemött.. Trevligt :)

Undra vad du skulle tycka... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback