Ny dag, nya tag..

Usch jag blir bara så arg på vissa människor! Vilka tror dom att de är, o sedan till på köpet ifrågasätta varför jag inte vill... Sedan förstår jag inte ens vad människan vill! Det vi kanske en gång hade försvann för så många år sedan o vi har båda gått vidare i våra liv.. Eller ska jag vända på det hela o ta allt som en stor komplimang? Äh, jag orkar bara inte bry mig så mycket, blir bara arg att jag ska få samma anspelningar varje gång vi pratas vid!

Förlåt om jag var ohyfsad, blev bara så arg... Sen var jag trött o somna! Hoppas du inte tog illa vid eller nåt, iofs fäller du klantiga kommentarer ibland...

Men allt det där var gårdagen, idag är det en ny dag o vad bjuder den på då? Hm ja vackert väder verkar det som iaf. Vet iofs inte om det är varmt eller kallt, men solen är framme iaf. Ska jobba om en stund, lovade att hoppa in lite så att timmarna gick ihop. Efter de drar jag nog till mamma, kolla formel 1 o äta mat. Kanske ska fixa World Class också, har tyvärr blivit lite dåligt med träning senaste tiden :( Men nu är det dags igen, så vad säger ni Naman, Elin, Mia osv ska vi svänga de lurviga o lyfta lite skrot ;)

Ska ta med mig en bok o sitta o läsa på mammas balkong tror jag, eller så somnar jag i hennes soffa :D

Vill säga så mycket... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback