Nej jag är inte full:D

What a night.. and day!

Kan ju börja med o fråga om någon kan gissa på vad jag har i mina fickor på min bruna tröja? Jaja, ni som jag berättat det för vet ju... Jag har den skumma saken som två urrivna tidningsbilder på ormar. Varför kan man ju undra. Jo jag har ju då nämnligen en mamma som har extrem fobi för ormar. Så när vi satt o käka efter jobbet så ger hon mig en tidning, typ Linköpings Posten eller nåt, med ordern att snabbt som bara den riva ur alla bilder som visar ormar. Hon har nämnligen gått omkring o haft ångest tom med bilderna i väskan. O läsa den kan hon ju inte göra om de skulle finnas såna bilder i den :D För en ovan låter detta kanske ganska bisarrt, men jag är van.. Har ju bott tillsammans med henne i ganska många år...

Vad har jag annars haft för mig det senaste dygnet? Jobbat då, trodde ju då att jag skulle vara ledig tills nästa lördag då jag vart snäll o tagit en extra tid. But no, lovade jobba lite imorrn.. Annars ska jag nog bara försöka plugga imorrn. Känner mig ganska motiverad faktiskt :)

Efter jobbet så träffa jag mamma, fixa M och M's presenter. Presentkort, wiiie. Var o käka lite o sedan gick jag hem o tog de lite lugnt. Hanna kom o mötte upp mig o vi gick iväg på glassjakt, var ju mumsig glass som skulle inhandlas o det klarade vi galant :P Hemma hos Sanna väntade tacos. Som alla andra av vra vinkvällar så var denna super också. Vi spelade RappaKalja. Hm o ja jag vet, mina förklaringar kan ibland vara lite udda.. men sånt bju'r jag på hihi.

När klockan börja närma sig halv 12 fick vi för oss att vi skulle dra in till stan (hm ja för Sanna bor ju såå långt därifrån.. not), gissa var någonstans vi hamnade? LaScala... Aja, en drink senare drog jag hem.. Jag har skoskav aj aj.. De andra kanske sitter kvar, eller är hemma... Hoppas de har skoj iaf :)

Nej du, du får klara dig med mig! ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback