My day..

Mm så var man hemma... Följde faktiskt med mina vänner ikväll. Fast Fredrik o Jimmy hade ju då börjat dricka öl redan vid kl 19 på 55an. Jag kom ner först vid halv tio ungefär. Drack en cider mest för att vara social. Sedan bar det då av till den Gula Paviljongen för att lyssna på lite Bettlare & Lösfolk. De är bra, o jag har nog nån favorit av låtarna. Efter en lite kylig promenad in till staden igen (egentligen så hade ju jag preparerat mig för lite kyligare stunder, men eftersom jag är Guds gåva till jordefolket, eller ikväll iaf Fredrik, så lånade jag ju ut en av mina tröjor :P, fast jag är väl inte den som är så frusen av mig så, så jag överlevde jag). De andra skulle till Platens, bestämde för att följa med ner en liten stund. Trevligt med lite dans, men drog mig hemåt för en liten stund sen... Helt okej kväll måste jag ändå sammanfatta den som.

Dagen hände det inte så mycket under, jobba o firade sedan att det var helg med en glass. Polkagris mmm...

Hm jag är tydligen kräsen tycker Hanna. Hon tycker inte jag ibland kan se det som uppenbarar sig framför mig.. Nej hon har kanske rätt, men mit hjärta öppnas för vissa...

Verkar som Eddie är lite knäpp nu igen, spökena i väggarna runt min sovalkov är tillbaka.

Hoppas dagen blev precis som du ville, men än får du inte sova ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback