Morot sökes!

Hm har haft riktigt skumma drömmar senaste nätterna, fast alltid lite skoj att drömma. Men jag vill ju drömma samma saker som Hanna drömmer, de verkar mycket..  roligare ;) Iofs inte o vakna då haha. Idag skulle det då ägnas åt mitt paper. Men läste ett mail om att vi inte skulle ha någon officiell redovisning på dessa, utan de seminarien var högst frivilliga. Äh japp japp, gjorde en ju inte mer motiverad att börja just idag. För det gör att jag ska lämna in den senast den 31 maj o har inget efter de iaf... Hm jag måste ha nån morot!

Var kvällsträning som gällde idag, läste det i ett mess som Mia skickat innan 7 imorse. Stackars flicka som är vaken den tiden! :) Men skoj att träffa henne, en mycket trevlig flicka måste jag säga haha.

Förresten mina vänner, jag har en efterlysning igen. Jag vill gå på en sån där stadsvandring de har i Lkpg under sommaren. Verkar intressant o sen skulle jag vilja få reda på saker om Lkpg som jag inte vetat. Någon som är sugen att följa med? Jag vet att vi kommer dra ner medelåldern med typ 50 % men kan ju va skoj ju! Som jag förstått det så är de på onsdagar vid 19. Nån som hänger på?

Är det ingen som vill kidnappa mig ifrån böckerna? Jag vill göra nåt skoj! Men jag vet... borde fixa mitt paper. Tycker ju faktiskt det är skoj, inte det...

Usch nu börjar jag faktiskt tröttna på hela skiten... Vill därifrån!

Mycket besviken, du är skyldig mig en romantisk förmiddag! ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det har jag också velat göra länge. Name time and place and I'll be there!

2006-05-18 @ 19:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback