Min helg...

Imorse vaknade jag då i skräck, en geting surrar omkring över mitt huvud. Ja, jag erkänner jag är en sån hysterisk människa som skriker för dessa små djur. Eddie tyckte det va skoj o jagade runt lite efter getingen, till slut fick jag ut den lille djävulen, men då var det ingen idé att somna om. Så upp gick jag!

Jaha mina vänner, vad har min helg bestått av då? Jorå i lördags lite härligt strosade på stadens gator med Syrran o mina gulliga systersöner. Hm säg inte till dem att jag kalla dem guliga, för de vill nog hellre kallas tuffa:)

Vi var och käkade på Gula Huset, där lyckades jag med något utöver de vanliga. Nämnligen bränna mig inuti halsen. En förrädisk potatisbit satte sig på tvären o var brännhet. Så nu känns det som jag har ont i halsen, men det tror jag inte jag har... Efter middagen blev de såklart en glass på Bosses:P (Så äntligen fick jag min glass..mmmm polkagris..)

Efter de åkte vi till Sthlm, alltid lite lyx att åka bil dit, för er som känner mig vet ju att jag tycker åka bil är skitcoolt hihi. Kvällen hade jag lite individuella moments med var och en av grabbarna. Marvin fick jag lite kär i mig när jag designade lite coola sjörövarkläder som han skulle ha på ett kalas dagen efter med sjörövartema. Han älskade sina kläder o gick omkring i de hela tiden efter de var klara. Med Malcolm snacka jag mest om basket o Eddie. Han blev nämnligen lite kär i min katt, tyckte jag kunde tagit med mig honom :D Med Max la jag pussel, sånt där stort 1000 bitars. Måste säga att detta var nog de svåraste jag lagt. Väldigt mycket himmel o likadana små små figurer. Lite fick vi ihop, men inte klart på vääääldigt långa vägar. När ungarna lagt sig ägnade jag o syrran uppmärksamheten på vin o diskutera människor. Hehe mest skitsnack faktiskt ;)

Söndagen var det då dags för slutspelet i basket. Först möts vi av en fortfarande ganska förfriskad Abbe som absolut måste följa med o kolla. Hehe gällde det att hålla koll på honom för han fladdra iväg en del :D farligt o festa sent på nätterna ;) The Blue Stars Badboys vann kvarten ganska överlägset men förlorade semifinalen. Gud vad synd jag tyckte om dem, för de spelade bra o kunde lika gärna gått åt andra hållet! Förlora med nåt poäng bara.. Man såg verkligen hur besvikna de blev, men duktiga det var dom!

Efter Fryshuset-hänget så drog jag in till stan där jag träffa Bengan. Vi ägna all tid åt att softa bara. Först satt vi på en bänk vid Plattan o glodde på folk, sen förflytta vi oss till McDo o fortsatte glo på folk. Då hände nåt riktig skumt. Helt plötsligt fick nån brud damp o börja anklaga mig för att sitta o garva åt henne (varför skulle jag ägna min dyrbara tid åt de? kan inte riktigt rå för att hon sätter sig på bordet som är precis utanför där jag sitter..) Hon kalla mig en del fula saker, o fick värsta utbrottet. Men hennes polare tyckte hon va dum i huvet också o sa till henne. Konstigt förresten att hon blev arg på mig, varför inte på Bengan? Han hade ju för tusan suttit o glott mera.. Jaa ni, se tjejer i typ 17 årsåldern!

Sen var det bara o bege sig av hemåt! Bussen var riktigt seg... Men hem det kom jag:) Ett tag funderade jag på om alla i min bekantskapskrets hade något emot mig, för när jag ringde dem så var de antingen upptaget, fick höra att de inte var hemma eller så sa de att de skulle ringa tillbaka senare för de var viktiga saker på tvn (hihi vem kan ha sagt denna kommentar ;))

Nej ni, nu ska jag ägna mig lite åt min redovisning i eftermiddag. Slappt värre, men men kanske ska läsa igenom det ett par ggr iaf... Seminarie som gäller i eftermiddag, sen får vi se om det kanske kan bli lite häng med Sanna :)

Jaså vi ska bli seriösa nu, haha... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback