Min dag som krokrygg är över, hoppas inte på en morgondag..

Min chef är unbelivable, skulle ju ha möte då.. trodde jag. Jimmy ringde en halvtimme innan o sa vilken tid vi skulle träffas för bio ikväll, jag undra ju såklart varför han inte kunnat säga de på mötet, för att vi inte hade nåt då... Braaaa att jag också fick reda på de. Aja, Jimmy kom in till stan i vilket fall så vi drog o käka. Hm varför Big Mac? Tycker ju inte den är god, aja vi fick sällskap av Mia o Hanna vilket var mkt trevligt :P Vi satt o kolla på folk o kände oss gamla haha, o med snyggare frisyrer ;)

Bio då, Da Vinci-koden. Haha lyckades skrämma Jimmy lite när jag skrek till, hm jaa Hanna man kan bli även på denna film ;) Vet inte varför jag reagerar så häftigt på allt som hoppar fram men de gör jag. Filmen var väl sådär, men nu ska jag se till att läsa boken iaf. Efter bion drog vi till NH en sväng, alla brudar drog vid 23 o kvar blev the grabs, hm undra om de fortsätter hela natten... Hihi, satt o drack cola, var inte sugen på cider. Vet inte varför Hanna, bara inte var de.. Men oroa er inte, jag kommer inte dricka cola på kryssningen. Nu är ordet ute om att de ska göras uppdrag också, mycket roligt :P Får se vad man får denna gång, hm ragga sugrör? Kolla strumpor? Leka kurragöra? Jaa nyfikenheten är stor...

Har ju sett ut som en krokrygg hela dagen idag då, hur lyckas man göra illa ryggen genom att tvätta bort sminket? Fråga mig inte men det lyckades jag med igår, gör fortfarande väldigt ont... Jobbigt att man ska byta ställningen för att den ska få bra med stöd, men det funka. Såg som sagt bara lite skum ibland när jag suttit länge o skulle stäcka lite på mig.. Hoppas ryggen är okej till imorrn, iofs tvivlar jag :( Så jag får nog hoppa träningen imorrn med, men jag ger inte upp. Bestämmer mig imorgon!

Hm jag börjar bli lite nerväs inför röntgen, vet att de nog inte är nåt.. men ändå.. usch, hade lite ont igår.. blä..

Jag är ju trött ju... ♥

PS Förresten, nu vet jag vad som anses vara att ha sex...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback