Mat mat mat...

Hej mina vänner!

Har ju faktiskt ett par av mina vänner som också är fast i bloggens värld o jag har iaktagit en grej... Alla gillar att skriva olika mattips, eller berätta vad de ätit för mums under dagen... Är jag likadan? Kanske inte så att jag skriver in recept men jag kanske berättar vad jag äter. Aja, så idag ska jag berätta vad jag ätit/kommer äta. För min kvällsmeny är redan förberedd.

Till lunch gjorde jag en enkel pastarätt, men tomater, champinjoner, lök o basilika. Allt detta gojsades ihop med just tomat- o basilikagojs. Myket gott! Ikväll efter träningen blir det marinerat kött, med hemmagjord klyftpotatis o sweet chilisås. Inte så illa pinkat va för en filur som mig som inte gärna hänger i köket. Börjar bli rädd för mig själv, är det hemmafru det ska bli av mig? Alla mina universitetspoäng skiter jag fullständigt i utan hittar mig en karl som jag kan passa upp på o stå vid spisen o föda hans ungar, typ 10-12 styckna...

Annars har jag kollat på Sagan om de två tornen. Insåg idag att nästa gång jag ser triologin ska jag kolla på den tillsammans med nån som har koll på alla folkslag, för nu sitter jag o är lite förvirrad... Men kan inte säga att jag inte gillar filmerna för de :)

Nej nu ska jag snart börja bege mig ner till W C, dubbla pass idag. Först lite Pump med Mia, sen kommer även Naman o Elin o vi ska Jamma lite. Hahaha ska bli riktigt intressant, undrar hur vi kommer se ut :D

So long my friends o glöm inte tipsa om maträtter, Hana den där örtgrejen eller vad det var kan du ju skriva ner ;) Hehe eller jag kanske ska starta en mailing lista där man kan skicka över recept. Nån som är intresserad? :P

Blä, kommer sakna Sanna!

Nu har jag kommit på vilket det var! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback