Lite funderingar..

Blääää vakna imorse o hade jätteont i huvudet :( Eller hade, jag har de fortfarande... Undra varför jag har de, inte ofta jag har huvudvärk över huvudtaget... Så jag hoppas träningen på dagen, får se om jag tränar senare ikväll istället. Eller så tränar jag imorrn, den som lever få se...

Snacka med Naman o vi ska gå o luncha innan bio iaf. Vi har ju besämt oss för att testa igenom stadens olika couscous/bulgur-sallader. Så idag är de Wayne's som gäller. Mums mums, är ju min favorit:) Bio sen då, okej okej jag såg första filmen för väldigt länge sedan o när jag igår skulle kolla på 2an på tv var jag inte alls sugen på det. Kollade väl med ett halvt öga, så jag kommer väl inte riktigt ha koll på filmen.. Men men blir trevligt iaf, får väl föröska haffa hångelsofforna eller nåt (not) haha!

Igår satt jag o läste om BB-finalen på nätet. De har ju alltid såna där undersökningar Vann rätt person, Vem tycker du ska vinna osv. Kollar man på dem så verkade det som många tyckte att fel person vann, o de flesta hade någon annan än vinnaren som favorit. Hur går det ihop? Betyder det att de som hänger på typ aftonbladet.se o de som röstar inte är samma typer av människor? Är det typ pensionärer som inte har internet som röstar? Eller unga som inte får låna föräldrarnas dator för de är rädda att de ska porrsurfa? Eller var det en massa norrmän som rösta på vinnaren som inte hänger på svenska nätsidor? Aja funderingarna är många... Men är de så intressanta o viktiga? Nope inte ett dugg, så jag lämnar dem därhän:)

Ska nog gå o fixa lite frukost, fil o flingor o en iprén blir det nog...

Idag ska jag äta glass! Ser ju solen också, undra om det är varmt?!? Väl mött...

Söta tröttisperson :) ♥

PS Hanna du åker inte t Tyskland utan att ha lämnat receptet! O hoppas Tommy kryar på sig!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du får ringa i så fall, orkar inte skriva ner det!

2006-05-24 @ 11:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback