Låååång dag!

Får väl börja det hela med ett stort GÄSP! Är verkligen trött... Vaknade vid halv 6 imorse o var verkligen pigg. Men insåg att det funkar inte om jag går upp då. Kunde inte somna om, o när jag väl slumra till så drömde jag om att jag inte kunde somna o att de sluta med att jag gick upp o gick till BK vid 7.20! Kommer aldrig ske..

Ne jag gick dit så jag var där vid 9 när jag börja, kändes lite jobbigt att gå dit o veta att jag hade 10 timmar arbete framför mig. Dagen gick bra, alla skötte sig... Lite segt emellanåt iofs!! Känner nu hur trött jag är på stället, har faktiskt inte så mycket motivation kvar att ge där. Får se vad som händer. Men som jag säkert sagt tusen gånger, ångrar inte för en sekund mitt beslut om sommaren!

Efter jobbet åkte jag direkt till Anne o Johan. Mums vilken mat, o sen rabarberpaj till det. Lite vin till maten o sen en mojitos, kan kvällen bli bättre? Kvällen skulle ägnas åt Eurovision Song Contest. O nej, jag tyckte inte att Carola skulle vinna. Vem tyckte jag skulle vinna då? Hm jaa ni, Ryssland kanske, Finland vore skoj (hehe söta lappar de satt o höll då ;)) eller så digga jag iofs Litauens (hm tror de var de iaf..) Men Finland vann, hehe skoj skoj ska jag gratta mormor imorrn ;)

På bussen hem höll jag på o dö av skratt, tyvärr var jag ju tvungen att hålla tillbaka dem.. Men det var klurigt, så jag såg nog ut som en stor solstråle som fnissa till ibland. Jezzez va skumma kommentarer folk kan kläcka när de är fulla..

Ah nu är kryssningen bokad förresten, wiie va skoj det ska bli!!!

Jaha o vart är du nu, är ju jag som är hur trött som helst nu ju! ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback