Kort...

Sorry Hanna, men jag hade skrivit ett fint inlägg här.. Men eftersom jag skrev på de under så lång tid så loggades jag ut så allt försvann. Så därför får ni nöja er med en sammanfattning

1. Känner mig ensam eftersom alla är så upptagna, ingen o leka med. Alla har så mkt i skolan mm o jag har gjort min skola för denna vecka = softiga dagar.

2. Har inte varit ute än trots att alla tjatar om de fina vädret. Jag vet ska gå ut, snart. Men jag har inte orkat än. Jag vet att jag är lat :D

3. Gillar programmet efter 10, idag fick jag reda på att Bodström gillar att skicka flirtsms.

4. Sanna kommer hem ikväll, sa att vi skulle träffas men kom på att jag lovat bort mig på annat. Men hon ä hemma till tisdag denna gång så vi hinner ses hoppas jag!

5. Ska snart iväg o kolla på Kevin. Låter som jag snackar om nån tavla, men det blir nog mest kolla påhonom för jag tvivlar på att han o jag kommer ha några djupa diskussioner...

6. Vet att jag sa att jag inte skulle jobba idag, men jag ljög... Men det är bara några timmar! (Du är värre hihi)

7. Fick igår höra något som gjorde mig väldigt glad. Vet inte om personen menade så mycket med det eller ens tänkte på det. Men jag blev väldigt glad. Tack!

8. Ska sitta på uteservering med Hanna en stund ikväll, jaa!

Japp sådär, nu fick ni reda på allt. Inte mitt fel att de blev på ett boring sätt :D

Tack... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback