Känns som ett nytt kapitel!

Sådär nu var de gjort! Nu har jag fixat mitt medlemskap hos World Class. Jag är fast! Känns så bra, har varit träningssugen riktigt länge nu, o imorrn börjar de :) Aah va skönt, träna är skönt... Intressant också att börja på ett nytt ställe, hoppas jag kommer trivas men det tror jag..

Dagen gick ganska smärtfritt o jag gjorde de mesta jag tänkt, tom halvslumra hemma hos mamma :D

Oj där gick min lampa, vart riktigt mörkt. Hm kanske borde byta den så jag slipper sitta i mörkret. Borde egentligen ta en räd med alla lampor, typ ingen av mina taklampor har nån glödlampa i. Som mina nära o kära säkert har koll så använder jag mig sällan av dessa. Trivs bättre med lite flera mindre lampor, ska inte vara så ljust alltid tycker jag :)

Nu har Eddie överskottsenergi, han springer som en galning mellan köket o min säng, hm allt ligger lite snett därimellan haha. Åh förresten, måste ju berätta vad jag blev sugen på o göra förut idag. Rensa mina bokhyllor. Jaa jag vet att de finns en massa skit i dem. Men jag fick sån där, nä nu slänger vi en massa fram med svarta sopsäcken. Så vi får se vad som sker imorrn. Beror lite på hur de går med pluggandet:) För som alla som pluggar vet så finns det inga bättre tillfällen än just när man ska plugga som man kommer på en massa saker som kan städas, plockas etcetra :D Fast jag känner att jag har gansak gott om tid.. Ja vet Hanna, så säger jag alltid :D

Oj nu har jag gjort sådär dumt igen.. Förlåt mina vänner...

Hehe jag skyller på PMS... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback