Jag ska ingenstans...

Oj vilken dröm...

Jag drömde att jag skulle åka tillbaka till den plats i Frankrike som jag bodde på för ett par år sedan. Jag skulle vara borta i tre månader.. Inte så skum dröm hittills kanske, men det udda var att min resekamrat var Talin. Inget fel på Talin, men jag har svårt att se att hon o jag skulle åka för att bo i Frankrike ihop :) Andra lustiga var att vi hade åkt ner Frankrike för att kolla läget lite innan vi väl skulle flytta ner, så vi åkte ner över dagen bara. Sedan skulle vi åka hem för att åka ner för tre månader då dagen efter. Kommer ihåg att jag i drömmen gick omkring o hade ångest för att åka tillbaka till Sverige för då skulle jag nästa gång jag reste åka för att vara borta ganska länge... Andra skumma saker som ägde rum i denna dröm... Aja, jag hade inte tänkt o dra från stan i tre månader så ta det lugnt:)

Finns dock en möjlighet i sommar o dra iväg om jag vill, till Kalmar. De ska öppna en BK-restaurang där o behöver hjälp med upplärning o sånt. Hanna, du o jag funderade ju faktiskt på de.. Skulle vi få bo på hotell när vi är där... Kan va skoj, fast jag hade ju inte tänkt hänga på BK i sommar. Är faktiskt ganska trött på stället, blir arg på alla bestämmelser osv.. Sen är jag inte så förtjust när jag får ta en massa klagomål som jag inte har nåt med o göra! Jag sköter mitt jobb o allt är inte så lätt alltid, saker bestäms uppifrån o måste tyvärr meddela att verkligheten ser ut så.. Take it o leave it liksom!

Ja ni, igår smakade jag då på sådana dära billiga nudlar. Hanna snackar ofta om att de är så smidiga, billiga o faktiskt goda. När hon fick höra att jag inte riktigt koll på hur sådana smaka så offra hon snabbt för att jag skulle få testa. Så nu till recensionen: Tyvärr Hanna jag tyckte inte de var så gott, hade velat ha massa grönsaker runt omkring för att uppskatta dem. Lite synd för de gick snabbt att tillaga o som sagt riktig billig mat...

Nu är det dags o ta tag i dagen, in i duschen o få fram lockarna igen = tvätta håret. Sen till jobbet :( Efter jobbet ska jag träffa mamma, vi ska gå o äta sushi ihop. Mums! Ikväll är det sedan dags för vinkväll med bruttorna (fult ord!). Hörde rykten om att de ska bjudas på tacos, inte så pjåkigt. Efterrätten står Hanna o jag för, glass! Ska spelas lite rappakalja också, hehe vilken tur att jag inte är dålig förlorare för det är ju spelet jag förlorar för de mesta....

Jag somnade med ett leende.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback