Jag är snäll som offrar mig haha

Seg morgon, vaknade o kände mig utvilad o pigg. Kollade ut. Bläää, ville återvända till sängen då.. Men jag pallra mig upp o satte mig för att börja på min del i grupparbetet. Igår nr jag snacka med min gruppis så föreslog han att jag istället för att skriva en sida om psykiska orsaker till orgasmsvårigheter så skulle jag skriva en sida inledning. Men han var väldigt noga med o påpeka att jag inte fick ta på mig för mycket, hehe för mig var det en befriselse då jag tycker att inledning är softare o skriva mer faktadelen.. Men jag är snäll som "offrar" mig hihi..

Gården var mkt trevlig, först en fika hemma hos Lina o Richard. Är imponerad hur mycket dom fått iordning trots att de bara bott där en vecka :) Gillar verkligen era soffor :P Åkte sedan direkt till Anne o Johan o hängde där lite. Fick mat, mums grillat. Såå gott det var! Kan inte bli annat med sweet chili sås ju, my favorite! Åkte hem mätt o glad o färdigbusad med Smilla, en riktig busunge. Man ser lite likheter hos henne med Eddie som liten.. mhm..

Ne måste ringa Sis så jag kan kolla planerna för helgen, o boka hemfärdsbiljett...

Ska ner på stan o träffa Anne senare i eftermiddag, vi skulle kolla på nåt till lille Kevin. Konstigt att börja kolla på babykläder till en bebis som har föräldrar i sin egen ålder. Iofs min syrra var i min ålder när hon fick Max.. men ne jag väntar nog ett tag med ungar!

Annars ska jag väl ner o kontora lite på jobbet, kanske åka till Maxi med Hanna o Tommy, det vore trevligt.. Var ett tag sen!

Dagens ord: Pussilago

Jag är sugen på o kolla på läskig film, men vet inte om jag vågar själv. ingen som vill offra sig lite hihi :)

Pussilago till nån speciell :P♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback