Jag är inte så cool jag:P

Ojoj, idag har jag känt mig väldigt ocool! Var på BodyJam, det är ju mkt funk o streetdans o jag är nog inte född till att se cool ut när jag dansar. Jag gillar nog mer flyingmoves... Men skoj det var de! O mina förösk till att försöka se arg ut, vilket oftast slutade med att jag börja skratta ännu mera, de bjuder jag på...

Imorrn ska Mia o jag köra vanliga Dancen, lite mer min stil... dansa är skoj skoj skoj!

Jag har några funderingar. Började med att Anne o jag i lördags diskuterade fenomenet pausunderhållning. Känns som det alltid ska vara så fint o duktigt. Det ska vara folk som hänger i snören o trapetser, eldsprutare o styltor hit o dit. Ska jag vara ärlig så tycker iaf inte jag att det är så roligt. Att vi diskutera det i lördags var med anledning av Eurovision Song Contest. Där var det snören med folk i osv. Ser man tillbaka till de svenska schlagershowerna så minns jag folk i korvar o sånt.. :D

Åh imorrn blir en trevlig dag, ska väl se till att se sista delen i Sagan om Ringen. Sen ska jag hem till Lina. Skoj skoj. Prata o diskutera livet... Jag tycker om Lina! Sen är de dags för träning för oss båda, inte tillsammans tyvärr. Hoppas Lina också kommer över till W C, skulle vara skoj:)

Finns mycket underbara människor i världen, blir så glad av vissa!

Oh my darling, oh my darling, oh my darling Clementine... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback