Jädra skitväder som Hanna skulle sagt ;)

När jag vaknat till ordentligt liv så blev jag väldigt sugen på mjukglass. Skulle precis ringa till Hanna, efter att jag läst på hennes blogg att hon var rastlös, då börja det ösregna o mitt glassug försvann. Blev istället sugen på film o skräpmat o Hanna var på. Möttes inne i stan för att hyra lite film, blev en Deppkväll, Cry Baby o Corpse Bride. Planerna på att promenera till Hanna försvann snabbt när vi kolla upp på himlen, mööörkt det var de. Jädra skitväder, som Hanna sa fler än en gång :)

Filmerna var bra, att Cry Baby är en så stor kultfilm har jag lite svårt att förstå. Bra men kult? Gillar 50-tal, men ibland blev den lite väl mycket ploj över vissa saker. Corpse Bride var jättebra, se den gärna. Skräpmaten blev pizza, är en sån rätt som jag inte har som favorit men får lite craving efter då o då. Så nu behöver jag inte äta de på ett tag :D

När jag kom hem så hade jag tänkt kolla lite på tv, var ju inte nåt skoj. O Debatt som jag brukar kolla på hade ju inga roliga ämnen alls idag... Cykelhjälmstvång, barnomsorg o nåt om intelligenta växter eller nåt :D Jag saknar Lost!!!

Imorrn ska vi kolla på Da Vinci-koden, nån som vill följa med? Efter de ska vi nog ta nån öl, eller Jimmy o Fredrik var sugna på de. Får se om jag tar en cola kanske hehe, gillar ju inte öl så :D

Ne nu funderar jag på att ta mig en kopp chaite, är mums! Samtidigt ska jag flytta på Eddie som ligger o blöter ner mig, badade honom förut.. Han hämnas genom att ligga o torka sig på mig haha

Ikväll sover vi ihop! ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback