Idag så..

Efter en god natts sömn så är det dags för en ny morgon... Var lite lat igår o sköt på städningen, så bara att ta tag i den idag. Är iofs inte så mycket eftersom jag städade häromdagen.

Vädret verkar vara på alla frusna svenskars sida även idag, kommer nog vara en hjord av folk på stan då idag. Vilken tur att jag inte jobbar. Fast jag vet att många gärna skulle sett mig göra de, men icke, denna helg är vigd åt min systeryster o grabbarna grus! Hihi jag vet att du säkert inte vill bli avslöjad, men ringer man full ( o visserligen väldig glad så får man stå sitt kast). Sanna ringde ganska full igår o ville att jag skulle jobba, för hon ansåg ju att jobba slår ju Stockholmsresa med hästlängder. No way gumman! ;)

Vad är dagens planer idag då? Jaa bilen från Sthlm kommer väl om ett par timmar, ska jag väl möta upp dom på stan eller nåt. Nån gång under dagen ska vi gå förbi mig här, o typ strosa lite på stan. Fick ju ingen glass igår (eller orkade ingen rättare sagt) så jag drar nog iväg, iaf ungarna på glassmums. Sedan skulle vi sitta ner o käka nånstans tänkte vi.. I skaplig tid i kväll drar bilen iväg till Sthlm igen o då med en person till, nämnligen jag :P

Ikväll blir nog ganska lugn, softa lite med syrran...

Hanna, jag köper jeansen då. Kom ju på att vi har rabatt där också :P

Ut i solen alla idag, få lite D-vitamin!

Underbara du... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback