Hihi är jag knäpp?

God morgon! Söndag, var försvann denn helg då? Iofs så kändes inte gårdagen alls som en lördag, kanske för att jag satt fast på jobbet fram morgon till kväll. Jag förstår verkligen inte hur man kan jobba dessa scheman vecka in o vecka ut... Ja vet att jag själv jobbat dessa tider, men nu är jag bara less! Hm kanske ni märkt...

Fast jag måste ju berätta en skoj grej som hände igår på jobbet. Visar att man ska alltid ha barnasinnet kvar, blir roligare då. Tyckte iaf jag :) diskmaskinen fick damp av nåt slag, började läcka som ett såll, så golvet runt omkring mer liknande en mindre sjö än ett vanligt golv. What to do? Jaa vet inte vad ni skulle göra men jag, jag hoppade i det. Splash, splash :D Lollo kommentera det med Linda du måste vara den knäppaste människa jag känner, om nån skulle vilja göra samma sak så skulle de iaf vänta till 5 i 7 när vi snart slutar, inte några timmar innan.... Jag svarade bara med Oj jag blev visst lite blöt o så glad ut :) Hihi okej jag kanske är knäpp men skoj det var det:P

Söndag idag, händer idag då? Jo nu ska jag kolla på Sagan om Ringen... tar ju några timmar så.. Sen ska jag hem till mamma en sväng o hjälpa henne med  nåt i källaren o äntligen fixa lysen på cykeln. Är ju sån som inte gärna cyklar utan lysen... Sen ska jag ner på gymmet o hänga lite, o sen belönas det med mat hemma hos mamsen. Undra vad det kan bli?!?

Ikväll ska jag äntligen försöka få se en viss film, beror iofs inte på mig.. Aja, we'll seee:P

Kanske är konstiga saker o gilla, men vissa saker med dig gillar jag verkligen :P Vad tror du det är? ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback