Hanna, dagens räddning!

Oj vilka sovvanor jag fått, somna när jag la huvet på kudden igår redan klockan 24. Hade tänkt o läsa lite i boken En riktig våldtäktsman, till mitt arbete. Men som sagt, snark snark..

Vakna väldigt tidigt imorse, kvart i 7 första ggn, men somna om o gick väl upp vid halv 9. Eddie var på bushumör o skulle hoppa lite på mig, jaa alla har vi olika intressen.

I badrummer upptäckte jag att Eddie så fint hade gjort en sandstrand över halva golvet, så var bara att sopa lite.. Hihi vilket litet busfrö jag har!

Dagens projekt var att gå ut lite, få lite sol o lugn o ro. Funderade länge på om jag skulle sätta mig på nån gräsplätt o läsa lite. kanske ta med Eddie så han fick luftas lite... Men samtidigt så vet jag hur uttråkad jag skulle bli snabbt. Jag är för rastlös för att orka sitta o sola.. Men nu ringde räddningen.. Hanna!

Hon kommer förbi om en stund o så ska vi ner o sätta oss lite i Trädgårdsföreningen. Mycket trevligt!! Ikväll ska jag försöka få med mamma på bio, Heartbreak Hotel vill jag se. Hon lät inte så anti det faktiskt. Sedan ska det ses på reprisen av Lost också. Jippi yeah:P

Nej dags att fixa sig iordning lite o vänta på Hanna, dagens räddningspatrull :)

Tar du chansen? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback