Halvvaken?

Igår somna jag som en stock, usch usch huvudet höll på att sprängas av onthet! Halvvaknade av telefonen. (Okej nu ska jag förklara ordet halvvakna = det är när man redan är lite vaken, men inte gått upp o pillat bort all sömnsand i ögonen.. got it? :P) Jimmy som undra om jag vill jobba, nej tack tyckte jag. Min dag är redan full... Kunde redan fått in ett par grejer till men varit tvungen att skippa dem.

Jaha o vad kan jag ha så mycket o göra idag? Jaa ni, vid 12 ska jag då till gymmet o träffa Björn. Han ska vara en stor man o där ska lilla jag sitta o lyfta vikter, haha blir intressant... Sen skulle jag träffa Naman så vi kunde träna en stund. Möte på jobbet o sen har jag Hannadejt. Kolla lite på Kingdom Hospital hade vi tänkt... O äta mat. Vad jag har blivit duktig att laga mat hemma senaste dagarna, har ätit hemmalagad mat varenda dag både till lunch o kvällsmat. Fast jag måste erkänna att jag är väldigt sugen på sushi! :)

Åh jag blev precis sugen på glass, chokladglass! Men har man ingen riktig frys så har man inte sånt hemma, får bli en smörgås till frukost istället. Sen på med träningskläder o bege sig, fixar mig iordning där så det är skönt att bara promenera iväg. Ska nog busa med Eddie en stund först...

Hihi du blir nästan sötare för varje dag som går... Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback