Gjorde en "Hanna"

Hanna o jag gick till Lucullus o köpte på oss lite mums, baguette, ost med mera... Sedan satte vi oss i Trädgårdsföreningen o kollade på pojkar som spela boll eller kasta frisbee. Vilken skön eftermiddag, så lugnt o skönt! Är lite detta som jag älskar med varma dagar, att sitta ute o äta. Alla har väl förstått min stora passion för uteserveringar. Så den som gifter sig med mig i framtiden kommer nog få äta en del måltider ute på verandan/balkongen eller vad det nu finns för möjligheter:)

När jag kom hem så var jag riktigt trött, så jag gjorde en "Hanna". Tog mig en tupplur...

På kvällen gick jag på bio med mamma o kolla på Heartbreak Hotel, jaa ni.. Sådär. Lite roliga saker o kommentarer hade de allt o lite fnissa man nog till. Sen lyckades ju jag få salongens pladdertackor brevid mig, vad hände me biogodis tysta mun? Efter bion gick mamma o jag o åt lite toast på George's. var väl inte de smartaste jag kunde tagit, bröd är kantigt o gör ont i en lite brännskadad hals :D Men men, va är de man säger tugga 20 ggr o sedan svälja...

Sen har jag en allmän utfrågning, har ni också störande mammor? Inte i allt, men min mamma har en grej som är väldig störande. Om jag sitter o pratar i vanliga telefonen så ringer hon till mobiltelefonen. Första hon säger, det är ju upptaget hela tiden. Eh jo tycker jag, kan ju tyda på att jag är upptagen o inte har tid o prata med dig just nu! Sen hade det varit skillnad om hon haft något väldigt viktigt o säga, men det hon kan ringa för o säga kunde hon istället sagt imorgonen då hon säkert ringer... Jag menar, är inte jätteviktigt att jag kl 23 får reda på att jag måste skicka ett mail till henne med ett par grejer, eftersom hon inte kommer läsa det förrän imorgon på kvällen... Är ju inte så att mail tar ett dygn att komma fram!!!

Ah nu har jag en idé :P ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback