Forsberg, min partner.. hm.. haha..

Jag vet, när jag är på fel humör är jag inte speciellt trevlig. Försöker, men jag vet att alla avslut inte alltid blir till min fördel. Döm mig inte för hårt...

Inatt hade jag riktigt skumma drömmar. Drömde att vi var ett stort gäng som var iväg på olika tävlingar/uppdrag. Man tävlade i par o min partner var Peter Forsberg. Kommer inte ihåg alla uppdrag men jag vet att de sista gick ut på något med gissa dialekter. Vet att Gustaf o Danne från jobbet var med... Alla andra retades med mig o Forsberg för att vi var så kärleksfulla, myste, kramades o pussades. Haha, var jag tvuungen att välja en av de, sorry Peter, fulaste hockeyspelarna att ha en romans med i drömmen?

Var man vaken igen då, usch hade gärna sovit länge till. Ville inte vakna idag, för då ska de fixas lite.. Vilken tur att Sanna skiter i om det är stökigt:) Sen ska jag till jobbet, schemat var ju fucked up så de sluta med att vi öppna senare men då helt plötsligt fick mitt pass den förberedande rollen. Ville jag ju inte!

Igår var jag sugen på att lämna staden över sommaren..

Du finns i mitt hjärta vad jag än säger eller gör, kom ihåg de.. Puss, sov gott så hörs vi (väldigt snart hoppas jag) ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback