Förändringar...

Hahaha, vet ni vad? Jag ska få en inneboende, iofs bara till på lördag men ändå. Aja Sanna är så välkommen o bo här, finns det hjärterum så finns det stjärterum. Fast hon skulle komma o bo här först imorrn så jag hinner plocka undan lite :)

Idag har varit en väldigt trevlig dag. Börja med lite lunch på stan med Naman o diskutera jobbproblem. Verkar som schemat har funkat sådär sen jag sluta med de, men de är faktiskt inte mitt problem... Verkar som det kommit till ett döläge på jobbet när tyvärr allt inte funkar. Får väl se vad som händer, men jag misstänker att det kan bli en del förändringar. Stora förändringar... Undra hur de kommer påverka oss som jobbar där, men som sagt kommer förändras en del!

Bion var skoj. Men jag insåg ganska snabbt att hade varit roligare om jag sett 1an o 2an, så jag kom ihåg dem. För då hade jag haft större koll på deras förflutna o relationer till varandra. Fast jag måste säga att jag hängde med ganska mycket ändå... Helt okej film! Vi hade nästan hela bio salongen för oss själva, hoppas de kör sådana här förhandsvinga fler gånger :P

Efter bion blev jag lite trött på vissa personer, funkar inte alltid med nöje före allt annat. Blev inget möte i vilket fall. Dumt eftersom jag tycker de hade behövts! Folk är inte nöjda det är ett som är säkert... Sen måste jag ju säga att Kostas känsla för tajming inte är den bästa... Jag vill faktiskt bort därifrån... Kanske blir bättre när förändringen äger rum, får se.. Ja, jag är faktiskt lite bitter...

Gick lite på stan efter jag hängt på kontoret, mina uppgifter har ju blivit lite färre, men det gör bara att jag slipper vara där längre.. Hitta två tröjor som jag unnade mig. Har betalt alla räkningar o har kvar lite, så då kan man unna sig nåt tyckte jag :)

Ikväll är jag inbjuden att dricka lite alkohol hemma hos Lina o Richard, Elin o Fredrik skulle komma dit också. Får se om jag knallar över, var inte förrän vid 21... var lite folk som tyckte jag skulle gå utut, men jag tror inte de.. Ska jobba imorrn o är mer på chillhumör.

Oj nu blev jag väldigt seg... O hungrig, är sugen på sushi, men orkar inte gå o köpa de tror jag.

Telefonen har ringt en del ikväll, Hanna ska till Tyskland ett par dagar, ha de skoj gumman, mamma vill diskutera fönstertvättning o träningskläder...

Du är söt när du sover... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback