Faktiskt synd om mig med ju!

Jag tillhör den skalan som inte har sommaren som favoritårstid. Inte alls så att jag avskyr den, men jag tycker den är lite för upphypad. Alla ska vara glada på sommaren, vädret ska vara strålande.. Ja ni fattar. Sen är jag inte en soldyrkare på de sättet att jag älskar att ligga o sola i timmar, enda gången jag gör det är på solsemestrar. O får jag välja så åker jag, för det mesta iaf, hellre på en resa till nån cool stad än en vecka på playan.. Well well...

Okej då tänker ni att jag inte är så förtjust i vädret just nu... men det är precis det jag vill komma till, jag bara älskar vädret just nu.. Så jag hoppas att de varar veckan ut! För idag fick jag reda på hur min skolsituation är då. Jag får välja när jag vill börja mitt sommarlov, antingen 29e maj eller 7e juni. Beror helt på när jag vill lämna in mitt ca 6 sider långa arbete om våldtäktsmän. För det ska in en vecka innan seminariet, så i vilket fall så är den första deadlinen om två veckor. Härligt tycker jag! Förlåt mina stackars Anonyma Uppsatsskrivare att jag inte har det lika tufft som er. Men faktiskt är de lite synd om mig också, för jag får ju inte umgås med er när ni är så upptagna *buhu*

Var i skolan idag, upptäckte vad lycka (definition nedan) kan vara när jag cykla dit. Vi hade redovisngar idag och läraren gav oss mycket beröm. Kändes väldigt kul! Annars fick jag sitta o på arbeten om nedsatt lust, transexuella o vem som har rätt till sex. Intressanta! Men nu kan jag iaf lägga orgasmproblem bakom mig, o ägna mig åt män som våldtar...

När jag kom hem så ringde Hanna o undra om jag inte ville följa med henne o Tommy på en liten uteserveringshängeri. Så vi satte oss o mumsa lite sallad på Steve's o sedan glass som vi tog med oss o satte oss på en bänk i Trädgårdsföreningen. Kvällar som dessa jag bara älskar!!

Nu ska jag bara slå mig ner i tv-soffan o njuta lite!

Dagens definition av ordet Lycka: Lycka det är när man kommer på i trappan ner till cykelnatt man igår glömde äta upp Gott & Blandat påsen man köpte för att mumsa på i bussen hem. O det som gör det till lycka det är att man upptäcker att det är massa lakrits i just denna påse...

Bollen tror jag är hos dig... ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback